Designul și optimizarea paginii de destinație
Mesajele de pe pagina ta de destinație se potrivesc cu mesajele din anunțul tău?
Mesajele de pe pagina ta de destinație se potrivesc cu mesajele de pe pagina ta de comandă?
Ști ROI-ul anunțului exact care conduce la fiecare pagină de destinație?
Tu sau agenția de publicitate modifică sumele licitate și bugetele alocate conturilor de anunțuri pe baza performanței fiecărei pagini de destinație, pentru a-ți maximiza PROFITUL TOTAL? (și nu doar ROI-ul)
Dacă ai răspuns „Nu” la oricare dintre aceste întrebări... aruncați bani pe geam...
Serios.
Paginile tale de destinație (landing page) sunt unele dintre cele mai importante pagini de pe pagina ta web. Cu excepția cazului în care testezi în mod constant sistemul de mesagerie, titlurile (headlines), explicația valorii produsului (value proposition) și imagistica site-ului, ești rămas în urmă, iar concurența pare că va câștiga.
Site-urile care nu convertesc... nu fac bani.
Pagini de destinație personalizate
Construim pagini de destinație personalizate concepute individual pentru afacerea ta. Nu există două site-uri identice, căci construim și optimizăm paginile de destinație pentru a se potrivi perfect nevoilor site-ului și ale publicului specific.
Vom lucra cot la cot cu brandul tău pentru a realiza următoarele obiective:
- Vom identifica audiențele și datele demografice pe care compania ta trebuie să le vizeze
- Se vor crea campanii direcționate care utilizează copywright, imagini, videoclipuri și conținut vizual corespunzător
- Vom testa constant campaniile pentru a ne asigura că strategia noastră să se îmbunătățească continuu
- Vom ajuta ca brand-ul tău să testeze piețe și segmente noi
- Se vor utiliza hack-urile de publicitate B2B dovedite pentru a stimula clienții potențiali și clienții actuali să efectueze anumite acțiuni
Când lucrezi cu Advantage te poți aștepta la:
- Analiză aprofundată a concurenților tăi din industrie
- Crearea de anunțuri și reoptimizare frecventă
- Măsurători și sfaturi de optimizare a ROI
- Targetare în profunzime
- Urmărirea și monitorizarea continuă a campaniei
- Raportarea regulată a progresului campaniei
- Consultanță avansată în campanie
- Rapoarte ușor de înțeles despre ceea ce funcționează și despre cea ce nu merge s-au cum ar trebui să funcționeaze.